Pakkeshops er blevet populært blandt danskere, da det giver en fleksibilitet og en økonomisk besparelse. Hent selv din pakke, når du alligevel passerer pakkeshoppen, du har valgt. Denne løsning er især oplagt, hvis du har en travl og uforudsigelig hverdag, hvor du ikke ved, om du er hjemme om aftenen eller ej.
Via vores partner tilbyder Burd levering til pakkeshops i hele Danmark. Vi kan altså hente alle dine pakker på dit lager, og sørger for, at pakker bliver leveret enten med Burd Delivery eller vores partner i resten af landet.
]]>Vores kurérservice er for både webshops, virksomheder og private. Via vores kurérservice for webshops kan kunder få leveret deres pakker så hurtigt som muligt - vores bude kører straks mod webshoppen, afhenter varen, og leverer med det samme til kunden. Vi synes, det er en rigtig god løsning for især erhvervsdrivende, som bare ikke kan komme videre med deres arbejde, før varen er kommet frem.
For virksomheder tilbyder vores bude at fragte alt mellem himmel og jord på tværs af Storkøbenhavn. Via vores app kan man nemt bestille et bud, som fluks kommer flyvende (ofte på cykel). Om det er dokumenter, prøver, eller andet, kan Burd hjælpe! Vi transporterer ting helt op til 20 kg og to flyttekasser.
For private tilbyder Burd at man kan sende de nøgler og briller, din fulde ven glemte. Eller du kan sende dine rester fra aftensmaden til din kære mor. Eller en sød håndskrevet seddel til kæresten. Burd sender alt, og kun din egen fantasi er grænsen.
Kontakt os for at høre nærmere
]]>Det kan Burd dog ikke tilbyde. Udover at levere i hele Danmark, tilbyder vi dog at levere pakker og andet i hele verden via vores partnere. Burd leverer selv i Storkøbenhavn, og udvider hastigt til at dække en større og større del af Danmark. Vores samarbejdspartnere hjælper med leverings i resten af Danmark og verden.
Det betyder, at Burd kan tilbyde at være din one-stop destination for logistik: Burd leverer same-day i egne områder, og sender resten afsted til vores dygtige partnere, som står for resten.
Via Burds app kan du gå ind og bestille en pick-up. En pick-up er, når du gerne vil sende en pakke på tværs af København, Danmark eller verden. Når du bestiller en pick-up skal du vælge hvilken dag, pakken skal sendes.
På selve dagen modtager du en SMS fra Burd om, hvornår vi regner med at ankomme, og igen 30 min før ankomst, hvor du kan tracke os live. Når vi er hjemme ved dig tjekker vi det nummer, du har noteret på pakken, og tager pakken med. Herfra sørger vi for, at pakken kommer frem til rette mand eller kvinde, med fuld track & trace.
Vil du vide mere? Kontakt os
]]>Med samme-dag levering til pakkeshop leverer Burd pakker til pakkeshoppen mellem kl. 17.30 og 19.30. Kunden kan dermed bestille en vare i en webshop klokken 15 og få den i sin pakkeshop kl. 18 på vej hjem fra job. Denne løsning er perfekt til de mange danskere, der har travlt og elsker fleksibilitet.
Burds pakkeshops består af forretninger med sene åbningstider og høfligt personale. Det kan være alt fra blomsterbutikker og kiosker til apoteker og sportshaller. Burd forsøger at åbne pakkeshops de steder, hvor det er nemmest for kunder at afhente deres pakker - hvis du har nogle forslag til, hvor vi skal have pakkeshop, kontakt da gerne support@burd.dk. Det ville vi sætte pris på!
I pakkeshoppen skal du blot medbringe billede-ID og dit pakkenummer, så sørger det flinke personale for at finde din pakke og udlevere den til dig. Du skal også skrive under for at bekræfte, at du har modtaget din pakke.
Vil du gerne tilbyde dine kunder at hente deres pakker på vej hjem fra arbejde få timer efter, de er bestilt? Kontakt os her
]]>Burd introducerer flex-day! Med flexday har kunden mulighed for at vælge, hvilken dag, man gerne vil have leveret sin pakke. Når kunden er inde på et website for at bestille en vare, vil man dermed i check-out flowet skulle vælge, hvilken af de følgende fire hverdagsaftener, man gerne vil have leveret sin vare (inklusiv i aften, selvfølgelig).
Med flex-day kan man planlægge sine leveringer rundt om sin hverdag, istedet for omvendt. Burd arbejder for at give så meget information til modtagere af pakker, som muligt - så når en kunde vælger flex-day eksempelvis 3 dage ud i fremtiden, vil kunden modtage en bekræftelse. Når leveringsdagen kommer, vil kunden modtage en SMS omkring kl. 16.45 med forventet leveringstidspunkt den aften, og endnu en SMS 30 min før ankomst. Jo mere information, jo mere frihed for kunderne!
Vil du gerne vide mere? Kontakt os
]]>I dag er hele processen om at returnere varer, man har købt online, meget besværlig. Når man har modtaget en vare, man gerne vil returnere, skal man ofte ind på en hjemmeside, udfylde en blanket, printe denne ud, finde en sikker æske til transport, ned i kiosken, og sende.
Burd tilbyder en langt nemmere måde at returnere varer på. Med Burd kan kunder enten åbne Burds app, eller gå ind på den hjemmeside, de har købt varer fra, og bestille en retur. I Burds app har kunden et overblik over alle ordrer, de har fået sendt med Burd, og kan blot trykke på denne for at bestille en retur.
Herefter vises kunden et nummer, som de blot noterer på deres pakke/pose. Samme aften kommer et af Burds bude hjem til kunden og afhenter returvaren.
Ifølge Deloitte mener 72 % af alle, der handler tøj og mode online, at nem retur er det vigtigste parameter for en online retailer. Dertil har Rakuten fundet, at Amazon's success i høj grad skyldes, at de tilbyder nem og simpel retur.
Nem retur kan dermed øge konkurrencedygtigheden af en online butik - og koblet med same-day levering er den totale købsoplevelse online på næsten alle fronter bedre end den offline.
Lyder det interessant? Kontakt os for mere information
]]>Ja, er det korte svar. Same-day levering er en del af at give frihed for kunderne. Mange webshops tilbyder kunder levering indenfor x antal dage, og dermed en meget lav grad af fleksibilitet overfor deres kunder.
Mange danskere har en travl dag, og kan ikke planlægge efter, hvornår deres pakker eventuelt dukker op.
Ved at tilbyde kunder muligheden for at få leveret same-day fanger man ikke kun kunder, der ønsker at modtage deres varer hurtigt, men også travle danskere, som ved, at de ikke har mulighed for at modtage en pakke de næste dage - hvorfor i aften er eneste løsning for dem.
Burd mener derfor, at same-day leveringer til privates hjem om aftenen er en del af en større løsning, som også inkluderer flex-day, nem retur, same-day til pakkeshop, og meget andet.
Ved samtidig at give kunden mulighed for at ændre leveringsdato efter bestilling, samt bestille en genlevering, arbejder Burd på at frigøre kunder for uforudsigelige leveringer.
Kontakt os for at høre mere
]]>Burd er ofte støt på, at vi har bestilt nogle varer online, for derefter at modtage en ødelagt pakke. Eller et postburd, der ikke orkede gå op af trappen til lejligheden og bare lagde pakken i starten af opgangen. Eller man har været hjemme hele dagen og finder en seddel i postkassen, hvor der står, at pakken ikke kunne leveres, fordi der ikke var nogen hjemme. Eller... listen bliver ved.
Vi mener, ansvarlighed er mere end bare en forsikret pakke. Burd ansætter, træner og uddanner vores bude i høj service (og forsikrer selvfølgelig pakkerne)
Hos Burd ved vi, at vores bude often er den eneste fysiske kontakt, en online butik har til sin slutkunde. Vi går derfor meget op i, at vores bude ikke blot leverer pakken med et smil på læben, men også anstrenger sig for at give kunden en oplevelse, som bare lige er lidt bedre, end hvad man forventede.
Burd sørger for, at vores bude er glade, værdsatte, og dygtige. Dertil sikrer vi, at de gør alt, hvad de kan, for at få leveret en pakke og garantere en glad kunde. Vores bude er kernen i vores forretning, og vi bruger mange ressourcer på dette område.
Vil du høre mere om, hvordan Burd yder den bedste service? Prøv os - eller kontakt os.
]]>Med den stigende popularitet af e-handel vil logistikvirksomheder, med den traditionelle tilgang, have flere og flere lastbiler og varevogne på verdens veje - og disse kører ofte tomme, til stor skade for vores miljø. Dertil kommer, at vores byer, som i forvejen er de mest forurenede områder, får tilført ekstra bilos fra de mange vogne, der kører rundt i gaderne.
Burd ønsker at gøre logistik - og dermed online handel - mere miljøvenligt og bæredygtigt. Vi tror på, at fleksibilitet og høj service er vejen frem. Men før visionen om at rykke næsten al handel online kan realiseres, skal logistik være bæredygtig.
Burd bygger på et koncept om overkapacitet. Vores mål er dermed, at al fragt på tværs af landet eller lagre skal foregå via danskeres eksisterende kørevaner. Vi bygger et system, der gør, at vi kan ansætte mennesker, som dagligt kører (/cykler/går/osv.) en vis strækning, og dermed kan tage pakker/varer med sig. Dermed fjerner vi biler fra vejene og gør luften renere.
I byerne leverer Burd alle mindre pakker på cykel. Burd har en række bude, som hver dag får besked om dagens leverancer i deres lokalområde, som de så leverer på deres egen cykel. Det bud, der leverer din pakke, er dermed næsten altid bosiddende i nærheden af dig.
Burds koncept fjerner lastbiler og varevogne fra vejene, og erstatter dem med cykler - for en grønnere hverdag.
]]>