Vi leverer om aftenen, hjemme hos dig. Når din pakke er på vej, får du både en e-mail og en sms med det forventede leveringstidspunkt. Du får også et link til Min Levering og live-tracking, så du kan følge pakken. Leveringen sker først, når vi har modtaget pakken fra webshoppen. Hvis der mod forventning går noget galt, forsøger vi at levere igen hurtigst muligt – inden for 2 hverdage.
Hvis du ikke har fået din pakke som forventet, kan du følge status via linket i sms eller e-mail. Skulle pakken ikke være nået frem som planlagt, leverer vi den igen så hurtigt som muligt, typisk inden for 2 hverdage.
Ja, når pakken er på vej til os, modtager du en email med et link til Min Levering, hvor du nemt kan tilpasse leveringen. Du kan ændre adresse, dato eller telefonnummer – eller give fuldmagt til, at pakken må stilles et bestemt sted.
Leveringsadresse og dato kan ændres frem til kl. 14 på leveringsdagen. Fuldmagt til at stille pakken, kan gives næsten helt frem til at leveringen sker.
Hvis pakken er leveret med fuldmagt, har du modtaget en e-mail med billeddokumentation af, hvor den er lagt. Kan du stadig ikke finde den, anbefaler vi, at du tjekker i postkassen, indgange, skure, postrum eller spørger naboer. Finder du den stadig ikke, er du altid velkommen til at kontakte os.
Det er vi oprigtigt kede af at høre. Det første og vigtigste skridt er, at du kontakter den webshop, hvor du har købt din vare.
Da webshoppen er vores kunde (afsenderen), er det dem, der formelt skal oprette en sag (et claim) hos os. De vil hjælpe dig videre og sørge for, at sagen bliver løst.
For at sikre den hurtigste sagsbehandling, skal du tage billeder af både den ydre emballage og den beskadigede vare. Send billederne direkte til webshoppen, når du kontakter dem.
Vælg hvilke kategorier du vil tillade. Du kan ændre dine valg når som helst.
Nødvendige for grundlæggende funktionalitet. Altid aktiveret.
Forbedringer som at huske præferencer.
Anonyme/aggregere brugsstatistikker.
Personlig annoncering og remarketing.