Hjælp og Kundeservice

Find svar på de mest almindelige spørgsmål – eller få hurtig hjælp til din levering

Kontakt vores kundeservice

Hvad har du brug for hjælp til?

Status på forsendelse
Ændre levering
Kan ikke finde pakke
Problemer med levering
Andet

Kundeservice åbningstider

Online chat
Mandag - fredag: 09.00 - 22.15
Telefon
Mandag - fredag: 10:30 - 14:30

Hvornår kommer min forsendelse?

Hvis din ordre lige er blevet oprettet
Du har modtaget en email fra os, med et link til “Min levering”. Her kan du se den forventede leveringsdag og -tid. Du modtager også en SMS, når buddet er på vej med din pakke.

Hvis vi har forsøgt at levere din pakke
Hvis vi ikke har kunnet levere din pakke, forsøger vi automatisk igen inden for 2 hverdage. Det skyldes, at pakken først skal retur til vores lager, før vi kan planlægge en ny rute.
I den e-mail du modtog fra os, finder du et link til “Min levering”. Her kan du altid se den opdaterede leveringsdag og -tid. Hvis du ikke er hjemme på den nye planlagte dag, kan du i “Min levering” vælge en anden leveringsdag eller give fuldmagt til, at vi må stille pakken et sikkert sted.

Hvis pakken ikke har rykket sig som forventet
Det kan skyldes forsinkelse fra webshoppen, sorteringsfejl eller tekniske problemer. Når vi har modtaget pakken, leveres den hurtigst muligt. Du kan Tjek “Min levering” for opdateringer.

Ændre levering

Du kan ændre din levering direkte i “Min levering”, som du finder via linket i den e-mail vi har sendt dig

Her kan du:

  • Ændre leveringsadresse
  • Ændre leveringsdato (vi leverer mellem 18:00–22:00 på hverdage)
  • Give fuldmagt til at stille pakken et sikkert sted
  • Ændre telefonnummer

Det er kun muligt at ændre adresse, dato og ændre telefonnummer frem til kl. 14 på leveringsdagen.

Bemærk: Vi kan ikke levere i aflåste opgange uden dørkode. Har du en dørkode, kontakt os nedenfor med pakkenummer og koden.
Vi leverer ikke til erhvervsadresser.

Kan ikke finde pakken

Vores bud stiller ofte pakken et sikkert sted – fx foran døren, i postkassen, carport eller skur.

Vores bud har taget et billede under leveringen - dette billede kan du se i “Min levering”, som du finder via linket i den e-mail vi har sendt dig. Her kan du også se et kort med en markering af hvor vores bud har leveret pakken.

Tjek gerne disse oplysninger først. Hvis du stadig ikke kan finde pakken, klik på “Kontakt os” nedenfor og oplys dit pakkenummer.

Problemer med levering

Hvis vi ikke kunne levere pakken
Vores bud forsøger altid at ringe til dig, hvis adressen er svær at finde, eller der er tvivl om leveringen.
Hvis buddet ikke kunne komme i kontakt med dig, eller du ikke var hjemme, og der ikke er givet fuldmagt til at stille pakken, tager vi desværre pakken med tilbage. Vi forsøger herefter at levere igen inden for 2 hverdage. Det skyldes, at pakken først skal retur til vores lager, før vi kan planlægge en ny rute.
I den e-mail du modtog fra os, finder du et link til “Min levering”, hvor du kan se den opdaterede leveringsdag og -tid.

Hvis du har en klage over vores bud
Hvis vores bud ikke har fulgt dine instrukser, ikke har ringet som aftalt, eller der er opstået andre problemer under leveringen, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på det.
Klik på “Kontakt os” nedenfor, og oplys pakkens nummer samt årsagen til din klage.

Hvis pakken er leveret til en forkert adresse
Det kan desværre ske, at en pakke ved en fejl bliver leveret til en forkert adresse.
Hvis du ikke kan finde pakken, eller det ikke er muligt for dig at hente den hos den forkerte modtager, hjælper vi naturligvis med at løse sagen.
Klik på “Kontakt os” nedenfor, så hjælper vi dig med at finde din pakke.

Hvis pakken er beskadiget under transporten
Hvis din pakke er blevet beskadiget under transporten, bedes du kontakte os via knappen nedenfor.
Oplys venligst pakkens nummer, en kort beskrivelse af skaden samt et billede, der dokumenterer den – så hjælper vi dig hurtigt videre.

Hjælp til andet

Har du brug for at komme i kontakt med vores kundeservice, kan du klikke på knappen nedenfor. Hav gerne dit pakkenummer klar, så vi hurtigere kan hjælpe dig.

Bemærk at vi i perioder kan have ekstraordinært travlt, og der derfor må forventet længere svartid.

Tilbage
Kontakt os

Vidste du at

Du kan selv rette leveringsdato, adresse, telefonnummer og give fuldmagt til at vi må stille pakken, ved at klikke på "Min levering" i den email du får fra os

Oftest stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min pakke?
keyboard_arrow_down

Vi leverer om aftenen, hjemme hos dig. Når din pakke er på vej, får du både en e-mail og en sms med det forventede leveringstidspunkt. Du får også et link til Min Levering og live-tracking, så du kan følge pakken. Leveringen sker først, når vi har modtaget pakken fra webshoppen. Hvis der mod forventning går noget galt, forsøger vi at levere igen hurtigst muligt – inden for 2 hverdage.

Jeg har ikke modtaget min pakke
keyboard_arrow_down

Hvis du ikke har fået din pakke som forventet, kan du følge status via linket i sms eller e-mail. Skulle pakken ikke være nået frem som planlagt, leverer vi den igen så hurtigt som muligt, typisk inden for 2 hverdage.

Kan jeg ændre hvor eller hvornår min pakke leveres?
keyboard_arrow_down

Ja, når pakken er på vej til os, modtager du en email med et link til Min Levering, hvor du nemt kan tilpasse leveringen. Du kan ændre adresse, dato eller telefonnummer – eller give fuldmagt til, at pakken må stilles et bestemt sted.

Leveringsadresse og dato kan ændres frem til kl. 14 på leveringsdagen. Fuldmagt til at stille pakken, kan gives næsten helt frem til at leveringen sker.

Min pakke er leveret, men jeg kan ikke finde den
keyboard_arrow_down

Hvis pakken er leveret med fuldmagt, har du modtaget en e-mail med billeddokumentation af, hvor den er lagt. Kan du stadig ikke finde den, anbefaler vi, at du tjekker i postkassen, indgange, skure, postrum eller spørger naboer. Finder du den stadig ikke, er du altid velkommen til at kontakte os.

Min pakke er beskadiget eller forsvundet. Hvad gør jeg?
keyboard_arrow_down

Det er vi oprigtigt kede af at høre. Det første og vigtigste skridt er, at du kontakter den webshop, hvor du har købt din vare.

Da webshoppen er vores kunde (afsenderen), er det dem, der formelt skal oprette en sag (et claim) hos os. De vil hjælpe dig videre og sørge for, at sagen bliver løst.

For at sikre den hurtigste sagsbehandling, skal du tage billeder af både den ydre emballage og den beskadigede vare. Send billederne direkte til webshoppen, når du kontakter dem.