Ansvarlige leveringer med Burd

Hvad er ansvarlighed i e-commerce?

Burd er ofte støt på, at vi har bestilt nogle varer online, for derefter at modtage en ødelagt pakke. Eller et postburd, der ikke orkede gå op af trappen til lejligheden og bare lagde pakken i starten af opgangen. Eller man har været hjemme hele dagen og finder en seddel i postkassen, hvor der står, at pakken ikke kunne leveres, fordi der ikke var nogen hjemme. Eller... listen bliver ved.

Vi mener, ansvarlighed er mere end bare en forsikret pakke. Burd ansætter, træner og uddanner vores bude i høj service (og forsikrer selvfølgelig pakkerne)

Burds bude

Hos Burd ved vi, at vores bude often er den eneste fysiske kontakt, en online butik har til sin slutkunde. Vi går derfor meget op i, at vores bude ikke blot leverer pakken med et smil på læben, men også anstrenger sig for at give kunden en oplevelse, som bare lige er lidt bedre, end hvad man forventede.

Burd sørger for, at vores bude er glade, værdsatte, og dygtige. Dertil sikrer vi, at de gør alt, hvad de kan, for at få leveret en pakke og garantere en glad kunde. Vores bude er kernen i vores forretning, og vi bruger mange ressourcer på dette område.

Vil du høre mere om, hvordan Burd yder den bedste service? Prøv os - eller kontakt os.