Nem retur

Retur i online handel

I dag er hele processen om at returnere varer, man har købt online, meget besværlig. Når man har modtaget en vare, man gerne vil returnere, skal man ofte ind på en hjemmeside, udfylde en blanket, printe denne ud, finde en sikker æske til transport, ned i kiosken, og sende.

Retur med Burd

Burd tilbyder en langt nemmere måde at returnere varer på. Med Burd kan kunder enten åbne Burds app, eller gå ind på den hjemmeside, de har købt varer fra, og bestille en retur. I Burds app har kunden et overblik over alle ordrer, de har fået sendt med Burd, og kan blot trykke på denne for at bestille en retur.
Herefter vises kunden et nummer, som de blot noterer på deres pakke/pose. Samme aften kommer et af Burds bude hjem til kunden og afhenter returvaren.

Vigtigheden af nem retur

Ifølge Deloitte mener 72 % af alle, der handler tøj og mode online, at nem retur er det vigtigste parameter for en online retailer. Dertil har Rakuten fundet, at Amazon's success i høj grad skyldes, at de tilbyder nem og simpel retur.

Nem retur kan dermed øge konkurrencedygtigheden af en online butik - og koblet med same-day levering er den totale købsoplevelse online på næsten alle fronter bedre end den offline.

Lyder det interessant? Kontakt os for mere information