Få mere loyale kunder

Loyale kunder

Leveringen er typisk det eneste fysiske møde med en ellers virtuel oplevelse, din kunde har i forbindelse med sit køb - og det, man tager med fra oplevelser, er det sidste indtryk, man er efterladt med.

Det er derfor utrolig vigtigt, at leveringen forløber ikke bare godt, men bedre end godt. Vi arbejder efter '11-stjerne oplevelsen'. De fleste virksomheder er tilfredse, når de opnår 5 stjerner. Vi stræber efter mere; hvorfor vi bl.a. har introduceret 'Min Levering', hvor modtageren selv kan styre sin levering. Vi arbejder på at skabe fuld transparens fra køb til modtagelse, og samtidig give modtageren mulighed for at lade leveringen passe ind i deres hverdag; fremfor det modsatte.

En loyal kunde er den bedste kunde

Det er dyrt at få nye kunder i butikken. Online markedsføring er blevet den nye dyre husleje. Det er derfor uhyre vigtigt, at de kunder, der kommer ind i butikken, også kommer igen af sig selv. Med en fuldendt oplevelse vil kunden tænke på din butik, næste gang, vedkommende skal foretage et køb.
Her er hastighed en bidragende faktor, da kunden også vil tænke på din webshop, når det er et køb, der haster. Din butik bliver dermed et reelt alternativ til at gå ned i butikken.

 

Kontakt os
salg@burd.dk
92 45 17 77